Գնում եմ Մայր դպրոց

Հարցաշար

  1. Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ սիրելի վայրը կրթահամալիրում Վերնատունն է։ Վերնատունը շատ հանգիս, արևոտ և հաճելի վայր է։ Այն կառուցվել է վերջերս։ Այնտեղ մենք հաճախ դասեր ենք անցկացնում։ Ոմանք այնտեղ դաշնամուր են նվագում։

  1. Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Իմ ամենալավ ընկերուհին է Մարիան, իսկ ամենալավ ընկերը՝ Գարիկը։

Մարիան շատ լավ ընկերուհի է, մենք նրա հետ շատ թեմաների մասին ենք խոսում։ Նա շատ բարի է, հոգատար իր ընկերների և հարազատների նկատմամբ, սակայն միևնույն ժամանակ, որոշ հարցերի նկատմամբ շատ անտարբեր է։ Ես շատ ուրախ եմ, որ ունեմ նրա նման ընկերուհի։

Գարիկը խելացի, առանց կոմպլեկսների, հիպերակտիվ տղա է, սակայն փոքր ինչ չարաճճի է։ Գարիկի հետ կարելի է խոսել տարբեր թեմաների շուրջ։ Նա շատ հավատարիմ և լավ ընկեր է։

  1. Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Իմ սիրելի նախագծերից է ռուսերեն առարկայից տրված Սուրբ զատկի թեմայով նախագիծը։ Ինձ դուր է եկել այդ թեման, որովհետև այդտեղ խոսվում է եկեղեցական տոներից ամենագեղեցիկ տոնակատարության մասին։ Այդ տոնը սիրելի է և՛ մեծերի, և՛ փոքրերի համար։ Տոնը գեղեցիկ է այնքանով, որ յուրաքանչյուր ընտանիք պատրաստվում է տոնին նախապես։ Ներկում են գույնզգույն ձվեր և եփելով տոնական ուտեստներ և ողջ ընտանիքով նշում տոնը։

Пасха в Армении. Традиции и обычаи

  1. Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում կարդացել եմ տարբեր գրքեր։ Աննա Ֆրանկի օրագիրը, Սուպեր Նռանե 2, Փոքրիկ Իշխանը։

  1. Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Այս տարվա իմ սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունն է <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>>։

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Այս տարվա իմ սիրելի առարկան էր մաթեմատիկան և ռուսերենը։
Մաթեմատիկա առարկան սիրում եմ, որովհետև սիրում եմ լուծել տարբեր բարդության խնդիրներ, իմանալ նոր բանաձևեր և կանոններ։
Ռուսերեն առարկան սիրում եմ այն պատճառով, քանի որ ես ռուսերեն լեզվով սիրում եմ խոսել, և ռուսերենից ցանկացած նոր բան հեշտությամբ եմ ընկալում։

  1. Ո՞ր օտար լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում։

Օտար լեզուներից ավելի լավ տիրապետում եմ ռուսերենին։

  1. Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:

Пасха в Армении. Традиции и обычаи

Проект «Наша планета»

  1. Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։

Սարդարապատ, Գյումրի, Սևան, Արատես:

  1. Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։

Մայիսի 16-ը, որովհետև ողջ ընտաննիքով շատ հետաքրքիր օր անցկացրեցինք բնության գրկում։

  1. Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։

Այս տարվա իմ ամենա անհաջող օրվա կոնկրետ ամսաթիվը չեմ հիշում, բայց այն օրն էր երբ պատահաբար կոտրեցի վերնատան ապակին

  1. Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Իմ աշունը այս տարի – Եվա Սմբատյան

  1. Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:

Ավելի ուշադիր և լավ կսովորեմ։

  1. Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։

Իմ սիրելի ուսուցիչներին, ընկերներին ցածր դասարաններից, ովքեր դեռ չեն գնալու միջին դպրոց։

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:

Նոր ծանոթություններ, նոր դպրոց, նոր ուսուցիչներ։

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։

Կարծում եմ գլոբալ առումով միջին դպրոցում չի լինի այնպիսի բան, որ չկա Արևելյան դպրոցում։ Իսկ առանձին առարկաների առումով, օրինակ, ֆիզկուլտուրայի համար կա մարզադահլիճ։ Նաև բարձր դասարանցիներից լսել եմ, որ ընտրություն առարկայի համար կան շատ տարբերակներ։

  1. Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ:

Այո, ուրախ եմ, քանի որ ես սիրում եմ նոր միջավայր և նոր ծանոթություններ։

  1. Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:

Որպեսզի ստանամ գիտելիք, շփվեմ ընկերներիս հետ, մասնակցեմ տարբեր հետաքրքիր նախագծերի։

  1. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Ի՞նչը կփոխեիր քո դպրոցում։

Design a site like this with WordPress.com
Get started