35.Հավասարումներին հանգող խնդիրների լուծումը 14.03-18.03

Տեքստային խնդիրները հավասարումների միջոցով լուծելու համար պետք է անհայտ մեծությունը նշանակել x-ով, կազմենք հավասարում և լուծենք այն։

8 • x + 5 = 29
x = 29 – 5
x = 24 : 8
x = 3

ա) x +30 = 95
x = 95 – 30
x = 65

բ) x – 27 = 323
x = 323 + 27
x = 350

ա) Bc = x
BC + AB + AC = 57
x + 26 + 10 = 57
x = 57 – 36
x = 21

բ) 48 – x + 30 = 60
-x = 60 – 48 -30
-x = -18
x=18

AB = x կմ
x/55 + x/60 = 23
60x/3300 + x/3300 : x/55 = 23
115x = 23 • 3300
115x = 75900
x = 75900 : 115
x = 660կմ

քառ․ կողմը = x
4x = 2 • (60 + 20)
4x = 160
x = 160 : 4 = 40

II արտադրամասի բանվորները = x
I արտադրամասի բանվորները = 3x
III արտադրամասի բանվորները = 3x – 150
Ընդ․ = 900 բանվոր
1) x + 3x + 3x – 150 = 900
7x = 900 + 150
7x = 1050
x = 1050 : 7
x = 150 (II)
2) 150 • 3 = 450 (I)
3) 3 • 150 – 150 = 300 (III)

Գետի հոսանքի արագությունը = x կմ/ժ
12 – x = 8 + x
-2x = 8 – 12
-2x = -4
2x = 4
x = 4 : 2 = 2 կմ/ժ
12 – 2 = 10 կմ/ժ (նավակի արագություն)

Պարի և նկարչության խմբակի երեխաները միասին 72 հոգի էին։ Պարի խմբակում սովորում էր 5 անգամ ավելի աշակերտ, քան նկարչության խգբակում։ Գտնել նկարչության խմբակի աշակերտների քանակը։

x • 5 : 100 = y • 10 : 100
x + y = 1500

x/20 = y/10
10x = 20y
x = 20y : 10 = 2y
x = 2y
2y + y = 1500
3y = 1500
y = 1500 : 3 = 500
x = 1500 – 500 = 1000

ա) x + 1/3 = 5/6
բ) – x – 4 2/5 = -5 3/5
գ) 2 3/4 – x = 5/16
դ) 2 = 1 1/2 – x
ե) – 5/7 = -x + 2/7
զ) -3/8 = 1 1/8 – x

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started